מאמרים

במה הידראולית

במה הידראולית

מחפשים פתרון הרמה לצורך הגבהת סחורות, מטענים או אנשים? ישנם סוגים שונים של משטחי הרמה הידראולים המתאימים ליישומים שונים וסביבות חוץ ופנים שונות, מהם תוכלו למצוא כמה וכמה פתרונות שיכולים להיות רלוונטיים לכם ובראשם במה הידראולית. מה זה בדיוק במת הרמה הידראולית? למה היא משמשת? מי רשאי להפעיל אותה? האם ניתן לשכור במה כזאת? כל התשובות לכל השאלות, ממש כאן בשורות הבאות.

 

מהי במה הידראולית?

ישנם סוגים שונים של מתקני הרמה, המשמשים להגבהת סחורות, מטענים ובני אדם ובכלל זה מתקן הרמה הידראולי, סולם הידראולי וכמובן במה הידראולית. מתקני הרמה הידראולים הם מתקנים המיועדים להרמת אדם ומצוידים בפלטפורמת ההרמה עצמה, אליה מחובר מנגנון הידראולי הנשלט בשלט רחוק ומאפשר הנמכה והגבהה של המשתמש, לצורך ביצוע עבודות בגובה. מתקנים אלה מגיעים עם מערך בטיחות היקפי, לרבות מעקה ומדרגות גישה וכן מחויבים להיות מופעלים על ידי מפעיל מוסמך ומורשה בלבד ובכפוף לשורה של כללי בטיחות ושימוש בציוד בטיחות ייעודי. קטגוריית מתקני ההרמה כוללת גם במות שמטרתן היא הגבהה של מטענים בלבד ואינן מיועדות להגבהה של בני אדם. ככלל, אחד הסימנים המרכזיים להתאמת המתקן להגבהת בני אדם הוא קיומו של מעקה בטיחות – בהיעדרו, המתקן אינו מתאים למטרה זו ונועד אך ורק להגבהה והנמכה של מטענים, למשל במחסנים לוגיסטיים.

 

מהן אופציות הרכישה וההשכרה של מתקנים אלה?

כאמור, ישנם סוגים שונים של משטחי הרמה הידראולים, העושים שימוש במנגנוני הרמה שונים כמו מספריים, סל זרוע, זרוע טלסקופית, זרוע מפרקית ועוד. כל מתקן כזה מתאים לסביבות עבודה שונות, גבהים שונים, עומסי משקל שונים ותנאי בטיחות שונים. מחסנים לוגיסטיים למשל, זקוקים למתקנים אלה על בסיס קבוע ולכן רוכשים בדרך כלל דגמים מאוד ספציפיים, המתאימים לאופי העבודה בהם. יחד עם זאת, מרבית השימוש במתקנים אלה הוא שימוש על בסיס קבלני, כלומר פר פרויקט. בעבודות קבלניות, הכדאיות של רכישת מתקנים אלה היא נמוכה מאוד ולרוב אינה כלכלית. במקרים אלה ניתן פשוט לשכור את המתקן הרצוי לכם, כך שבכל פרויקט תוכלו לבחור בדיוק את המתקן הנדרש ולשכור אותו לפרויקט הספציפי. במסגרת עסקת ההשכרה, תוכלו ליהנות גם משירותי תחזוקה ותיקון משלימים וכמובן ליהנות ממתקן שעובר תחזוקה קבועה על ידי גורמים מקצועיים ומוכן עבורכם לעבודה מיידית.

 

לפני שבוחרים מתקן הרמה הידראולי

עוד לפני שאתם בוחרים את המתקן לו אתם זקוקים, חשוב מאוד שתבחרו את הספק ממנו תשכרו את המתקן. מתקנים אלה נחשבים למתקנים נושאי סיכון ולכן חייבים בתחזוקה נכונה, רציפה ועל פי כל התקנות והתקנים המחייבים. למרבה הצער, לא כל הספקים המספקים שירותי השכרה בתחום זה, עומדים בסטנדרטים הנדרשים וגם לא כולם יודעים לספק לכם מפעילים מורשים להפעלת המתקנים. על כן, חשוב מאוד שתעזרו בחוות דעת מקצועיות של אנשי מקצוע, העובדים עם מכשור זה על בסיס קבוע, בכדי להגיע לספק מקצועי, רציני ומורשה, אצלו גם תוכלו לקבל את כל ההדרכה לגבי המתקן הספציפי המתאים למשימה שלכם.

חברת שי מגן מספקת מבחר גדול של ציוד הרמה לתעשייה ובכלל זה במות, סולמות, זרועות ומתקנים הידראוליים נוספים, הזמינים עבורכם לרכישה במודל חדש לחלוטין או במודל יד שנייה. כמו כן, אצלנו בשי מגן, תוכלו לשכור ממגוון מתקני ההרמה ההידראוליים שלרשותנו וליהנות ממערך שירות ארצי הזמין לכם בכל עת וכמובן מסטנדרטים מרביים של בטיחות, תחזוקה ושירות.

רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום בטלפון 04-8420055 ונשמח לסייע.